Lista över utförare av hemtjänst

När du ska välja utförare av hemtjänst kan du välja någon av de utförare som finns i den stadsdel där du bor. Gävle kommuns egen hemtjänst finns i alla stadsdelar. I flera stadsdelar finns också olika externa utförare. Klicka på stadsdelarna nedan för att se vilka utförare som finns där du bor.

Skriv ut samtliga

Abonos Omsorg AB

Här kan du läsa om vilka som kan välja den här hemtjänstutföraren, hur det går till och vad de erbjuder.

Abonos Omsorg AB – för dig som bor i dessa stadsdelar

Bomhus
      Brynäs
      Centrala Gävle norr (hit hör också Lexe-Hagaström, Norr-Nynäs, Öster-Alderholmen)
      Sätra
      Söder-Hemsta (hit hör också Sörby)

Du hittar all kontaktinformation när du går in på sidan.

Adekvat hemtjänst – för dig som bor i dessa stadsdelar

Allt i Hemmet

Du hittar all kontaktinformation när du går in på sidan.

Allt i hemmet – för dig som bor i dessa stadsdelar.

Andersberg-Stureborg (hit hör också Hemlingby-Järvsta, Furuvik, Grååsen, Villastaden-Olsbacka, Fridhem-Höjersdal).

Attendo kundval Gävle

Du hittar all kontaktinformation när du går in på sidan.

Attendo kundval – för dig som bor i dessa stadsdelar

Centrala Gävle norr (hit hör Lexe-Hagaström, Norr-Nynäs, Öster-Alderholmen).
      Strömsbro-Hille (hit hör också Forsby-Åbyggeby, Björke-Trödje, Bönan-Utvalnäs-Harkskär).

Elvinas Omsorg och Rehabilitering – för dig som bor i dessa stadsdelar

Ersta hemtjänst

Du hittar all kontaktinformation när du går in på sidan.

Ersta hemtjänst – för dig som bor i dessa stadsdelar

Gabriellas Hemtjänst

Du hittar all kontaktinformation när du går in på sidan.

Gabriellas Hemtjänst – för dig som bor i dessa stadsdelar.

Söder-Hemsta (hit hör också Sörby).

Hemtjänst som utförs av Gävle kommun

Du hittar all kontaktinformation när du går in på sidan.

Hemtjänst som utförs av Gävle kommun – för dig som bor i dessa stadsdelar

Bomhus- Järvsta
      Centrala Gävle norr (hit hör Lexe-Hagaström, Norr-Nynäs, Öster-Alderholmen).
      Hamrånge (hit hör Bergby, Norrsundet, Hamrångefjärden.)
      Hedesunda

Levando Care

Levando Care – för dig som bor i dessa stadsdelar

Bomhus – Järvsta
      Sätra
      Söder-Hemsta (hit hör också Sörby)

Multi Care Hemtjänst

Du hittar all kontaktinformation när du går in på sidan.

Multi Care hemtjänst – för dig som bor i dessa stadsdelar

SvHemtjänst

Du hittar all kontaktinformation när du går in på sidan.

SvHemtjänst – för dig som bor i de här stadsdelarna