Jämför statistik mellan utförare av hemtjänst

Här kan du som är intresserad av statistik jämföra resultat mellan olika utförare av hemtjänst i kommunen. Tjänsten kan vara en bra hjälp när du ska välja vem som ska hjälpa dig i ditt hem. Om du letar efter mer information om varje utförare, till exempel kontaktuppgifter, så hittar du dem på respektive utförares webbplats - länk dit finns i listan nedan.

Det är två steg du måste ta för att jämföra utförare av hemtjänst:

1. Klicka på knappen ”Välj” till höger på de utförare som du vill  jämföra.
  2. När du valt de utförare du vill jämföra ska du klicka på knappen ”Jämför valda” ovanför listan med alla utförare, eller i toppen på din skärm om du scrollat ner en bit.

När du klickat på ”Jämför valda” kommer du att komma till en ny sida där resultatet visas. För att gå tillbaka till listan är det bara att klicka tillbaka i din webbläsare eller via brödsmulorna, din val kommer att sparas.

* För att garantera enskilda svarandes anonymitet redovisas inga resultat för enheter med mindre än 30 svarande.